Ο πελάτης έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που αγόρασε μέσω του φυσικού ή ηλεκτρονικού μας καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε.
Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος ,κάλυψης εγγύησης, περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής, και σε όσες προβλέπεται από τον κατασκευαστή διαδικασία αντικατάστασης ή επισκευής, παρακαλούμε δείτε την παράγραφο “Όροι Εγγύησης και Υποστήριξης”
Το προϊόν πρέπει να παραληφθεί στην έδρα της εταιρεία μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της αίτησης υπαναχώρησης.
Για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε, παρακαλούμε όπως μας στείλετε πρώτα την αίτηση υπαναχώρησης συμπληρωμένη στο email: info@musicmarkt.gr
Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση επιστροφής - υπαναχώρησης εδώ.
Το προϊόν πρέπει να παραληφθεί στην ίδια κατάσταση στην οποία και παραλήφθηκε από τον πελάτη,με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Η επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος, για να γίνει δεκτή, θα πρέπει να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) καθώς και της συμπληρωμένης αίτησης υπαναχώρησης (μπορείτε να την βρείτε εδώ).
Δεν γίνεται δεκτή επιστροφή στην οποία το προϊόν έχει εμφανή σημάδια χρήσης ή κακής μεταχείρισης.
Για προϊόντα που δεν επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση, με ταλαιπωρημένες συσκευασίες, ανοιγμένα, χρησιμοποιημένα κλπ , των οποίων η αξία κρίνεται απομειωμένη, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αντίστοιχης απομείωσης της επιστροφής χρημάτων και σύμφωνα πάντα με την κατάσταση του προϊόντος που επεστράφη. Στην περίπτωση αυτή, θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.
Η επιστροφή προϊόντος από τον πελάτη γίνεται με δική του ευθύνη, με δικό του τρόπο μεταφοράς και τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν το ίδιο.Στην περίπτωση που το προϊόν απεστάλη σε αυτόν χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών, τότε επιβαρύνεται και με τα έξοδα της αρχικής αποστολής του σε αυτόν. (δείτε εδώ τους τρόπους αποστολής)
Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του προϊόντος προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του (Ο χειρισμός και η εξέταση του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα επιτρεπόταν στον πελάτη η διενέργεια αυτών στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας).
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και πληρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά.
Τα Έξοδα αποστολής για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με σύμφωνα με τις παρακάτω βασικές προϋποθέσεις:
Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές όταν:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Digikal ΙΚΕ
Εμπόριο Οπτικοακουστικών
ΑΦΜ : 800651554, ΔΟΥ ΒΟΛΟΥ
4ο χλμ Βόλου - Λάρισας, ΤΚ 38500, Βόλος
Τηλ. 24210 80000
1. BOX NOW
Επιστρέψτε το δέμα σας στο κοντινότερο διαθέσιμο Locker το οποίο μπορείτε να βρείτε στον live χάρτη της box now εδώ:
https://boxnow.gr/.
2. ΕΛΤΑ COURIER
3. ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Από Αθήνα προς Βόλο:
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΟΡΦΕΩΣ 47, ΑΘΗΝΑ - ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ, Τ.Κ: 11855
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 2103456321, 2103456429
Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 άρθρο 3 παρ. 4 που αφορά τις αγορές από απόσταση (online), η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν να έχει επιστραφεί στην έδρα μας.
Η Εταιρεία μας θα επιστρέψει το ποσό της αγοράς μετά την παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες της και τον έλεγχο αυτού. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελεγχθούν ως προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Εταιρείας μας.
Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό που καταβάλατε για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει (εξαιρούνται τυχόν χρεώσεις μεταφορικών).
Πέραν του ως άνω δικαιώματος υπαναχώρησης, σε κάθε περίπτωση, διαθέτετε όλα τα δικαιώματα που σας αναγνωρίζει ο Αστικός Κώδικας (άρθρα 534 επ.) σε περίπτωση πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων.
Για την καλύτερη εμπειρία περιήγησης, ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.